неделя, 10 април 2011 г.

Цветна градинка

В края на месеца сладката ми първа братовчедка ще навърши 2 годинки. Исках картичката да е весела и цветна. :) Над нея се мъчих цяла седмица. Картинката я оцветявах 3 пъти. Всъщност тя ме измъчи толкова много. Резултата не е перфектен, но е много по-добре от предните 2 опита, които са в кошчето.
Сладкото копченце е от комплект направен от Нана. Много ги харесвам и до сега си ги пазих за специален повод. :))


Simon Says Stamps Challenge-Time for Spring colours
Bunny Zoes Crafts-Happy Birthday with lots of pearls
Paper Sundaes-Childhood Memories

Направих й и 2 фибички. Исках да са оранжеви, но цветовете бяха доста ограничени. Мисля, че се получиха сладки. :)


Crazy Challenge-Flowers

7 коментара:

Green-Eyed Girl каза...

Много симпатична картичка и фибичките са чудесни (много нежни и подходящи за всякакви случаи). Поздрави!

Veselina каза...

Маги, картичката ти е станала много хубава! Харесва ми много, и оцветяването ми се струва доста сполучливо! Фибичките са прелестни!

Mina каза...

what a gorgeously girly bright card...beautiful...thanks for joining in with the Bunny Zoe's monthly challenge
Mina xxx

Nelly каза...

Разкошни подаръци! Фибичките са ми фаворит, много много нежни!!!

VioletCloudlet каза...

Маги, и картичката и фибичките са НЕВЕРОЯТНИ!!! Братовчедка ти си има страхотна братовчедка!!!

Shana каза...

This is so beautiful! I love the stitching and fabric flowers! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again soon!

Sasya каза...

wow beautiful!! so sweet card!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails