вторник, 26 април 2011 г.

...

Привет!
След като Емо започна да оздравява, аз се разболях. Изкарах празника с главоболие, гърлобол и запушен нос. :( Аз взех да се оправям, сега пък мъжа ми киха и кашля.

Тази година не правих нито украса за Великден, нито картички, нито козунаци и за първи път не боядисвах яйца. Мама и свекърва ми се погрижиха за последното. Но пък за сметка на това продължавам с пълна сила с картичките за рождени дни.

Първата картичка е за дъщеричката на една много близка моя приятелка, която е само с 3 дни по-голяма от Емо. :)


Направих й и комплект фибички.


Тази  картичка е за братовчед ми. Много време се чудех каква картичка да му направя, първо защото ми е много трудно да измислям мъжки картички и после, защото не знам какво би харесал. Реших, че все пак нещо семпло и същевременно закачливо би му допаднало. Надявам се да съм познала. :)


 Bunny Zoe's Crafts challenge-One for the boys


П.П. Първите снимки не са особено добри, но мъжа ми ми смени едната лампа и мисля, че снимката на 2-та картичка се получи доста добре. За съжаление нещо не можах да се справя с глоси ефекта на ботушите, ръкавиците и очилата. Снимах от различни ъгли, но на нито една снимка не си личи.

4 коментара:

Hristovica каза...

Маги, мисля, че и двете картички са страхотни!Видно е,че всяка отговаря на стила и възрастта на притежателката си. Браво, много ми харесват :о)

Addii каза...

Двете картички са прекрасни,но първата просто ме плени-чудна!Фибите са много сладки,рожденичката ще има да се кипри:).

Sadilla каза...

Hi dear
so cute lovely cards.... and I also like so much the hair clips!! =)
hugs
sadia

Krasiana Kostova каза...

детската картичка е МНОГО яка!!! Направо ми ски шапката!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails