понеделник, 23 май 2011 г.

Pay It Forward подаръци

Доста време се чудех какви подаръци да направя за дамите от играта Pay It Forward. И тъй като в последно време цветята от плат са ми голяма страст, докато прехвърлях различни варианти в ума си, се спрях на брошка с картичка. Исках да изпратя подаръче и на тези момичета, при които се записах.
На някой знаех цветовите предпочитания, а на другите избрах цвят, който реших, че им подхожда. Надявам се много да не съм се излъгала в преценката си.
Като започнах първата брошка нямах спиране. :) Когато направих и картичките започна другата чуденка-ами сега в какво да ги сложа? Не трябваше да се намачкат и исках да направя кутийки. Обаче признавам кутийките не са най-силната ми страна. Рових, рових за нещо по-нестандартно. Рязах, прегъвах, лепих... не ми се получаваха. И накрая се спрях на семпла кутийка с брадс на капачето и магнитче на основата за да се затвори.







12 коментара:

Milena каза...

Маги, всички са много красиви, моят естествено-най:P Шегувам се, разбира се. Много стилни и като дизайн, и като подбрани цветове. Перфектна изработка, твърдя от опит.:)
Аз вече се похвалих, юпиии!

Много ти благодаря още веднъж. Безкрайно.
Целувки.

Miss Emerald каза...

Толкова са хубави, Маги! Чудесно си се справила и вярвам, че всяка една от получателките е останала много приятно изненадана и благодарна за приказно красивия си подарък!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Сега като гледам как си ги подредила.....разкош и великолепие! Чудни са, Маги! Нямах време да ти пиша - получих си я моята - червенката - нямам думи, страхотна ! На живо е още по фантастична ....Сега умувам за някой тоалет, за да мога да си сложа брошката!Благодаря ти, Маги! А аз тепърва ще мисля за подарък, защото срам и резил още не съм се отчела по ред причини!

Sheree каза...

Beautiful!! What an ingenious design!

Lionelsa каза...

Страхотни са!

Kras каза...

Много са шармантни- очарователни, пленителни и зашеметяващи брошки. Как се закрепват листенцата от мъниста къ самата брошка? А за едно колие към тях ще стане още по интересен комплекта.

Маги каза...

Благодаря ви много! :)
Крас, лестенцата ги пришивам едно към друго, с 2-3 шева. И на 7-те брошки мънистата и камъчетата са лепени.

Rumilina каза...

Маги, разкошни подаръци. Толкова са елегантни и нежни. Поздравявам те.

Kras каза...

;Маги,
много благодаря за отговора, но не ми стана ясно самото листенце от мънисто, което е нанизано на тел - със силикон ли го закрепваш върху брошката.Честит празник.

Маги каза...

Rumilina, благодаря ти!
Ох, Крас, аз чела не дочела... :)
Да със силикон го закрепям към брошката и после отгоре слагам още едно кръгче от плат, но малко по- малко от основата, за да не се вижда залепеното със силикон. Към това парченце плат е зашита закопчалката на брошката и него също го лепя със силикон за да прилепне добре и да не се виждат лепените части на листенцата. Ох, дано ми разбра обясненията. :)

Ваня каза...

Лелее , как съм изпуснала такава разкошотия !!!
Толкова са красиви и картичките и брошките и кутийките !!! Перфектни са ! Поздравления !

Cor* каза...

MAGGIE!! OMG ! I recieved my set in the mail the other day (actually a long time ago now) and thought......'what is this'. Then I remember you clarifying my address in order to send me a 'pay it forward'. Simply stunning. I am afraid to use the flower broach as it is so elegant and tasteful. Your little card and gift box are the sweetest things ever. Thanks so much for stopping by my blog again, so I could track you down in return! Mwah! Thanks! PS- beautiful profile pic!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails