вторник, 14 юни 2011 г.

Един неразделен клас...

Изкарах съботната вечер много, много приятно. Среща със съучениците - 10 години от завършването. В разкази кой как е сега и спомени от училище, не усетих как мина вечерта. Не бях се забавлявала толкова много от доста време насам. Разбира се, вечерта завърши в една дискотека, в която не бях ходила. От кога си мечтаех за едно ретро парти... Натанцувах се хубаво и изобщо не ми пукаше, че скачам с токчета и прилепнала рокля на Bon Jovi - It's My Life. :)
Мислех да публикувам снимка на целия клас, но се сетих, че може би не всеки би искал снимката му да е публична, затова ей ме на мен ухилена като зелка. :)))


А това е брошката-фиба, която си направих специално за случая:





5 коментара:

Addii каза...

Брошката е много красива!
Чудесно е ,че сте се събрали!Няма начин да не сте си изкарали страхотно,нали това е целта на срещата!

Miss Emerald каза...

Много красив и стилен аксесоар си си направила! А тези срещи и аз ги обичам много и много съжалявам, че миналата година, на 15-тата ни годишнина от завършването не успяхме да се съберем.

Unknown каза...

Маги, гледах те във Феайбус с това чудесно цвете и бях сигурна, че имаш пръст в изработката му :).
Поздравявам те, много е красиво, а изживяването - със стари приятели винаги е весело :)!
Поздрави!

Пъстър свят каза...

Маги, брошката-фиба е изключително красива и стилна!/нали и аз имам подобна, БЛАГОДАРЯ ТИ!/
Няма как след 10години с приятели около теб, времето да не отлети неусетно. Радвам се, че си изкарала много приятна съботна вечер. Поздрави!

Поли каза...

Ех, че настроение лъха и от снимката и от разказа ти. Малко ти завиждам, че си се натанцувала. А цветето е прекрасно и толкова изискано.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails