петък, 12 август 2011 г.

Момиченцето с розовата панделка

Понякога мога с дни да не правя нищо. Понякога пък се захващам с няколко неща и ми се иска да ги свърша всичките на веднъж. Разбира се, не ми се получава и сега на бюрото ми има 2 недовършени картички.
Обикновено правя картички по скеч. Така ми е най-лесно.:) Тази е по скеча на Paper Sundaes
Чудих се какъв надпис да и сложа и след като реших, че нямам подходящ налепих розичките. После докато си прибирах материалите видях, че имам един, който щеше да стои добре, но вече нямаше къде да го сложа.

П.П. :Хартиите, които съм използвала са дигитални и са безплатни от този сайт.

2 коментара:

Boryana каза...

Винаги се възхищавам от хартиите ти! Имаш прекрасна колекция! Още повече печатът на Tickeled Pink е много готин!

Miss Emerald каза...

Маги, както винаги великолепна картичка! И с розите е станало много хубаво. Благодаря, че сподели и сайта за безплатните хартии, един ден ще се възползвам и аз от него. Поздравления и успех!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails