вторник, 24 януари 2012 г.

Аксесоари

Привет креативни, дами и господа, ако има такива! :) Първо искам да ви благодаря за коментарите за комплекта, който правих за братовчедка ми. Направо не съм очаквала, че ще са толкова много. Благодаря ви, всеки коментар наистина значи много за мен!
Днес ще ви покажа два комплекта бижута и една брошка.
Отдавна исках да се опитам да направя такъв тип обеци. Разглеждах много блогове на креативни дами и най-после се реших. Все пак искам да спомена моите вдъхновителки - НелиСтаниславаWired 4 Style и Ирена.


И една много сладка идея за брошка-панделка, чиито урок може да видите тук

6 коментара:

BEARKIS каза...

Възхитена съм от прецизността,вторият комплект просто ми напълни душата!!!

Miss Emerald каза...

Маги, браво! Разкошни са и обиците, и комплекта, и брошката!

unicorn каза...

Ауууууу красота:))))))))))))

cheryl каза...

Oh wow Hun these are all stunning,really beautiful hugs Cherylxxx

dani's cards каза...

Браво Маги! Много ми харесаха! Страхотни са нещата ти!

Green-Eyed Girl каза...

Маги, прелестни красоти си изработила... И брошката, и обеците... уау! Дерзай, момиче!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails