вторник, 4 септември 2012 г.

Албуми

Три албума по поръчка на една дама за кръщенетата на 3 момченца. Първият и вторият са с място за снимка. За две братчета са и реших, че за да не се карат е по-добре да са почти еднакви. Мислех да сложа имената им, но е по-добре майката да си реши кой на кое дете ще е, а защо пък не да не си изберат сами. :)






Мър-мяу-Боц от тук, боц от там...

И едно ангелче, което да закриля 3-то детенце. :) По крилцата и му има натрошено кадифе, но не се забелязва достатъчно на снимките.




Всичко снимах в 61-та минута преди да ги изпратя. В седмицата, която трябваше да ги завърша се оказа, че никъде няма от картона, който използвах за вътрешните страници на единия албум. Наложи се да търся друг вариант за останалите 2. Емо вдигна температура и разбира се си го оставих у дома. Малко под пара, но се справих. 

11 коментара:

Miss Emerald каза...

Маги, дори и под пара си се справила страхотно! И трите албумчета са толкова красиви, игриви, закачливи!

Te4eto каза...

Много са хубави! Особено този с хвърчилата - обичам хвърчила! Да са здрави и тримата + Емо (че да може мама да твори по-спокойна)!
Гуш!

VioletCloudlet каза...

Споделям мнението на дамите- чудесни неща си направила. И аз много си харесах хартията с хвърчилата, която носи голяма символика. Хареса ми и комбинацията на десени в албума с ангелчето... а то ( самото ангелче) е така безгрижно, че ми стана мило ;)

CraftyEllie каза...

Маги, чудесни са и трите! Със сигурност получателите им ще бъдат много щастливи. Вярвам, че Емчо се е оправил вече и активно ти помага да твориш :)

Addii каза...

Прекрасни са Маги,много стилни!Бързо оздравяване на Емо!
Поздрави!

bellnell каза...

Маги, справила си се великолепно!
Много ми харесва комбинацията като цветове и десен на хартията при албума с ангелчето, а дано и твоето ангелче е така весело и безгрижно вече като това на картинката!
Поздрави от мен в топлия септемврийски ден!

Melissa Bove каза...

Fabulous albums!! Very cute papers!! Great work!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Challenge Blog!

Hugs...
Melissa

Plamnito каза...

Маги, страхотни албуми! Всеки е уникален по свой собствен начин - няма по-хубав, трите са равни! Прегръдка за Емо и да използва оставащите дни от лятото да се налудува в игри!

Диляна каза...

Маги, виж какви страхотни албуми са се получили с хартийките, а ти се чудеше дали да си ги вземеш :-) Аз и до днес съжалявам, че ги изпуснах, а си взех от другите, които изобщо не са мой стил :-)

Албумчетата много ми харесват - толкова цветни и детски :-)

KalySto каза...

Ех, какви неща се получават когато нещо все ти куца! Страхотно си се справила и с трите,но на мен звездичките най-ми харесаха!Благодаря,че ги сподели в шивашкото ни Забавлятелство този месец!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Страхотни са всичките, Маги - невероятно изпипани и красиви!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails