понеделник, 28 януари 2013 г.

За Емо

Ето го и втория ми миналогодишен проект, който не успях да завърша навреме. Тефтер за моят син, за да записвам забавния начин, по който казва думичките и смешните изречения, които често прави. Тези неща се забравят и е хубаво и мило да си ги припомням. :) Видях идеята от LaMartinia. Хареса ми много и почти веднага след като прочетох публикацията започнах да си записвам думички в моя служебен тефтер, като планувах да направя специална тетрадка за целта. 


Идеята си отлежаваше известно време. Избрах си хартии, Валя беше така добра да ми услужи със своя шаблон за рязане на буквички. В края на декември най-после си нарязах листите и направих кориците, но после отлежава още около месец докато го сглобя.
Замених всички "О"-та на надписа с копченца. Те са ми от Нана и страшно много си ги харесвам, а и паснаха много добре на хартиите на October Afternoon, защото те самите са правени от тях, макар и от друга колекция.



Първоначално щеше да е само за думички и изречения, както е видно от надписа, но Валя ми даде идея да записвам и пакости, така че отделих малък раздел и за тази цел. Сложих тагове за разделители, също идея, която видях при Валя.


8 коментара:

Miss Emerald каза...

Маги, великолепен е! И стилен, и загатващ за прекрасните детски спомени, които ще събере. Поздравления, че си го завършила!
Аз още се ослушвам и записвам думите на Маги толкова разпиляно в един тефтер. Намислила съм да й направя подобен откакто започна да говори и то на неин си език.

CraftyEllie каза...

Маги, чудесен начин да увековечиш пакостите и думичките/изреченията на Емо. Аз имам и дневник, и тетрадка, в която отдавна записвам смехориите на Бека, но не са чак така стилни (особено тетрадката). Майка ми е запазила тетрадката, в която е записвала моите бисери и съм и много благодарна..периодично я вадим и се забавляваме :)
Усмихната седмица и много за писане ти пожелавам!

Биляна каза...

Чудесна идея и реализация! Много ми хареса тефтера- да го напълните с много бисери и пакости!

Em каза...

Поздравления за прекрасния тефтер! Наистина страхотна идея! Сигурна съм, че като порасне ще му е много забавно да чете из страниците на това разкошно творение!
Чак съжалявам, че не ме бива с тефтерите да направя и за моята малка девойка един такъв споменик... Много ми хареса тази идея :)

Гуш
Ем

kami_bonbona каза...

Наистина разкошен тефтер Маги :) Цветовете са разкошни! Поздрави.

vilini каза...

Тези твои тефтери ме карат да въздишам...
А на раздел "Пакости", според мен трябваше да отделил двойно по-голямо местенце....

LaMartinia каза...

Страхотен тефтер! да го напълните с много мъдрости и мили спомени!:-) Поздрави!

goldie каза...

Страхотен!Аз записвам засега на листчета на хладилника...но май и Тео ще има тефтер,че те мъдростите сега започват хи хи :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails