сряда, 17 април 2013 г.

Оооранжево е небето...


"Втори ден рисувам аз, просто без да спирам

А бои, бои у нас - само си избирай
Боядисах този свят с най-любимия ми цвят..."


Шегата настрана. Днешната ми сутрин наистина започна с баядисване. Докато си пиех сутрешното кафе, боядисах едната страна на подложката си за снимане. Е, цвета не е оранжев, но нищо. :)
Та за оранжевото, двете приятелки на Stamping Bella напоследък ги виждате често. Дано не ви омръзнат, защото на мен са ми толкова любими и създават толкова настроение. :)
Този път картичката е правена за повод. Поръчка е на една дама, попаднала на страницата ми във Facebook, с която се оказахме съгражданки, за нейна близка приятелка. Държеше много на печата. Аз не се дърпах никак, защото както казах ми е сред любимите. :)


Оранжевия е любимия цвят на рожденичката и затова се постарах да е преобладаващ. Предизвикателство беше цвета на косите на мадамите. Трябваше да е достоверен с косите на поръчителката и получателката, но мисля че се справих с него. :)


Вътре има джобче, в което да се сложи пожеланието и този път сложих 2 надписа- един с отбелязване на датата и месеца, а другият си върви заедно с печата с веселите приятелки, но досега не го бях използвала.




Предизвикателства:

Един поздрав от мен, с пожелание за топъл и усмихнат ден!:)

9 коментара:

Being shMe каза...

Ами, много са готини тези мацки просто. Страхотно се е получила и тази дизайнерска твоя комбинация с тях. Има една върховна Одри Хепбърн на Stamping Bella, която би изглеждала невероятно в някоя от твоите разкошни картички. Пожелавам ти я от сърце ;)ххх

honey_bunny каза...

Е, ми, Маги, освен и аз да те насърча да използваш тези сладурки... :D Много са яки и наистина може да се използват за тооооолкова много поводи! <3 :) Страхотно настроение създава картичката - слънчево, приятелско и купонджийско!
Оранжевото ми е мега труден цвят, затова се възхищавам на резултата, който си постигнала! <3 :)))) Браво!

arcadia каза...

Много сладка картичка, този ти печат и на мен започва да става любим :)

dani's cards каза...

Много свежа и зареждаща с настроение картичка! Слънчев ден от мен!

Holly AKA KopyKat каза...

OMGosh this is so adorable, love the spring colors and the fabulous design and coloring. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!! Don't forgot about our Sunday Blog Hop for a chance to win more!!!

Toni каза...

Много е сладка и свежа! Цветовете много й отиват!

Olivia каза...

Fabulous spring colors. Thanks for joining us at Loves Rubberstamps.

Damayanti каза...

Е, тази картичка подариха на мен :))
Аз съм дамата в дясно на картичката :))))))))
Благодаря на Деси, че Ви е открила и на Вас за невероятно сръчните Ви ръце!
Картичката ми краси бюрото, за да я виждам и да се усмихвам всеки ден, както и корицата на страницата ми във ФБ!
Поздравления и благодаря и на двете ви още един път!
Поздрави!
Ивелина

Lydia каза...

great card - beautiful spring colours xxxx thanks for joining us at Loves Rubberstamps xxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails